szybko, pożywnie i zdrowo!

Po pracy, pojechałam na spotkanie, ze spotkania gnałam do domu pisać zaległe teksty. Ale miałam ochotę na dobry obiadek. najważniejsze w nim było to,m żeby był szybko, nakarmił mnie należycie i dodatkowo był zdrowy. Stojąc w korku na Trasie Łazienkowskiej przy Gusie wymyśliłam co sobie ugotuje:
Szpinakowo-pomidorową ucztę z dodatkiem kaszy jaglanej.




Do dania potrzebne mi było wszystko co miałam, czyli garść świeżego szpinaku, jeden pomidor, odrobina ( ok. 1/5 szklanki kaszy jaglanej), 2 ząbki czosnku, pieprz, sól i odrobina śmietany.
Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i dorzuciłam szpinak, w czasie, gdy puścił sok wsypałam kaszę jaglaną. Podlałam odrobina przegotowanej wody z czajnika. Zostawiłam na kilka minut, żeby kasza chłonęła wodę. dorzuciłam pokrojonego w kosteczkę pomidora, czosnek i przyprawiłam. Zostawiłam na 5 minut. Bubloniło się i pięknie pachniało. Przygotowanie trwało ok. 10 minut, fotografowanie ok. 2, a jedzenie to dosłownie sekunda.
Na końcu udekorowałam kleksami śmietany,
oczywiście z łakomstwa ...

p.s. obiadek posmakowałby jubilatowi:)
Najlepszego mój ulubiony ludziu!

Komentarze