Zielone curry

Podczas wizyty w sklepie zobaczyłam piękne pieczarki i cukinie i od razu zamarzyłam o zjedzeniu zielonego curry na obiad. Dlatego sobie zrobiłam.
Prawda, że wygląda smakowicie.
do przygotowania zielonego curry potrzeba:
cukinia
ok. 20 dag pieczarek
puszka mleczka kokosowego
odrobina świeżego imbiru
2 ząbki czosnku
2 cebule posiekane
2 piersi z kurczaka
2 łyżeczki pasty curry, oczywiście zielonej
odrobina oliwy z oliwek, sół, pieprz
i 2 łyżki sosu sojowego

Na początku trzeba zeszklić cebulę i czosnek, do tego dodać curry i podsmażyć cały czas mieszając. Wtedy dolać mleczko kokosowe i wrzucić pokrojone w skotkę składniki. ( pierś pomażułam przed wrzuceniem do mleczka). Doprawić do smaku i gotowe. Najlepiej smakuje z chlebkami naan, ale nie miałam ich i zjadłam z ryżem. Też smakowało świetnie.

Komentarze