Aksamitny krem w buraczków

Lubie buraczki, zupy kremy i kminek, a to wszystko było właśnie w tym jednym!!!
Mega smaczne, rozgrzewające i sycące.
Przygotowanie zajęło dosłownie 15 minut, bo miałam już ugotowane buraki i ugotowany bulion. Potrzebowałam tylko podsmażyć cebulę z 3 ząbkami czosnku, dosypać trochę kminku, pieprzu i polać śmietaną.
 Składniki:
ok. 4 garści ugotowanych i pokrojonych w kostkę buraczków (te podłużne, są mniej łykowate), 1,5 szklanki bulionu mięsno-warzywnego, 1 cebula, 4 ząbki czosnku, łyżeczka kminku i  pieprzu, łyżka śmietany 18 proc. ( zazwyczaj jest to Piątnica)

W rondelku podsmażyłam cebule i czosnek, zalałam bulionem i dodałam buraki. Gotowałam ok 15 minut. Przestudziłam zmiksowałam, przelałam ponownie do rondelka i gotując doprawiałam przyprawami i śmiataną. I tyle :)
a na koniec jeszcze kleks ze smietany kilka ziaren kminku na wierzch i uśmiech:)


żałowałam tylko, że nie mam koziego serka.... byłby lepszy niż śmietana na wierzchu...

Komentarze

Prześlij komentarz