Browni z białym serem


Zainspirowałam się przepisami z Kwestii Smaku, tam często goszczą właśnie cudowne sernikowe mieszanki ciastowe. Wykorzystałam bazę i stworzyłam swoje cosik, wyszło smacznie i tłuściutko, o genialnym połączeniu wytrawno-słodkich mas. Czyli idealnie!

Składniki:
200 g czekolady gorzkiej, 100 g masła, jajko, pół szklanki mąki i szklanka cukru, dwa jajka
ok. 600 g białego tłustego sera, serek mascarpone i pół szklanki cukru, dwa jajka

Czekoladę rozpuściłam z masłem w kąpieli parowej, dodałam cukier, mąkę i jajka. Przelałam na blachę i wstawiłam do pieca na 15 minut, w tym czasie wymieszałam ser z cukrem, jajami i serkiem. Po kwadransie przełożyłam masę serową na czekoladową i ponownie wstawiłam do pieca, tym razem na 30 minut. Po tym czasie ciasto opadło, jak widać:)

Komentarze