Sałatka z rukolą od Pana Ziółka

Jak ona pachnie, oszaleć można. Gdy tylko doda się do niej pomidora, paprykę i suszone czarne oliwki to otrzyma się danie doskonałe. Takie właśnie mi wyszło - nie chwaląc się:)
Oczywiście o rukoli mowa - kupiłam jej tyle, że aż się boje, że nie podołam i umrze...


Sałatka niemal bogatka, wszystko co miałam w niej się znalazło. Ba, nawet specjalnie dla rukoli skoczyłam do sklepu, coby podrasować smak suszonymi oliwkami z pestką i mozzarellą.

Składniki:
garść sałaty liściastej, dwie garście rukoli, 3 pomidorki z typu tych długich, po pół papryki czerwonej i żółtej, garść czarnych oliwek w zalewie i garść suszonych, mozzarella
do sosu potrzebowałam oliwę z oliwek, dwa ząbki czosnku, na oko bazylię i zioła prowansalskie, a i pieprz


Wszystko wymieszałam jak na załączonym obrazku i zjadłam.


Komentarze