Piernikowe brownie

Gdy prószy śnieg jeszcze bardziej chce mi się wcinać czekoladowe... cokolwiek. Najlepiej dużo i ciepłe!  Dlatego zrobiłam delikatne, kruche, brownie o piernikowym smaku. Ciasto było świetne, bo i czekoladowe (mus!) i pikantne (drugi mus w chłodne wieczory!).
Także zapraszam!
Składniki:
150 g czekolady gorzkiej, pół kostki masła, pół szklanki mąki krupczatki, pół szklanki cukru, jedno jajko, łyżeczka przyprawy do piernika, 1/4 łyżeczki soli
W kąpieli parowej rozpuściłam czekoladę, dodałam masło i wymieszałam. Potem pozostałe składniki i dobrze wymieszane przelałam do formy keksówki, masa była wysoka na 3-4 cm. Wstawiłam blachę do pieca nagrzanego do 160 st.C, po 25 minutach ciasto było gotowe.

Wyszło przyjemnie wytrawne i delikatne - od krupczatki. Gdy wolicie bardziej zwięzłe - weźcie mąkę pszenną. 


Komentarze