Mini serniczki z masłem orzechowym


Spełniały moje oczekiwania, bo były na raz. Lubie takie kąskowe żarełko.

Składniki na ok. 25 serniczków:
pół kilograma białego sera, oczywiście President, 3 łyżki masła, 3 łyżki masła orzechowego, 3 łyżki śmietany, oczywiście Pątnica 18 proc., pół szklanki cukru, 3 paczki herbatników petitków, 2 jajka
polewa: 3 łyżki śmietany, 2 łyżeczki kakao, oczywiście Dekomoreno, dwie łyżki brązowego cukru

Pokruszone ciasteczka wymieszałam z podgrzanym masłem i odrobiną kakao. Wyłożyłam je na foremki. Wlałam na nie masę serową, która składała się z sera, maseł, jaj, cukru i odrobiny soli. Wszystko wstawiłam do pieca nagrzanego do 175 st.C, po 30 minutach polałam polewą i ponownie wstawiłam na 15 minut.
Składniki na polewę umieściłam w rondelku i podgrzewając dokładnie wymieszałam.

A potem wcinałam jak szalona. Połączenie sera, masła orzechowego i kakao przypadło mi do gustu. Zacne jest!

Komentarze