Tarta z budyniem i truskawkami


Chodziła za mną od jakiegoś czasu, ale zawsze wypadał inny wypiek. Dziś korzystając z okazji, że byłam w domu, troszkę wczorajsza i zbyt wątła na bieganie czy sprzątanie, zrobiłam to cudo - na ocenę smaku musicie poczekać aż degustator wróci do domu:)


Składniki:
szklanka mąki, 1/4 szklani cukru, 50 g masła, jajko, odrobina soli i proszku do pieczenia, łyżeczka śmietany,
budyń, pół litra mleka, owoce

Wszystkie składniki zagniotłam, jako kulę wstawiłam do lodówki na 30 minut. Po tym czasie wyjęłam, rozwałkowałam i wyłożyłam formę. Porobiłam dziurki widelcem i wstawiłam do pieca nagrzanego do 175 st.C, po 20 minutach spód był gotowy. Teraz przygotowałam budyń waniliowy, według sugestii na opakowaniu i wylałam masę na ciasto. Gdy stężała położyłam na nią owoce, a gdy wszystko wystygło wstawiłam do lodówki.
W sumie, to ciekawe jak smakuje:)

Komentarze