Zielone naleśniki

Nie robię ich za często, a szkoda - są świetną bazą do wszystkiego. Można je jeśc na słodko, ale z reguły wybieramy wersję wytrawną. Słodkie z truskawkami są zarezerwowane na jeden dzień w roku, który zbliża się wielkimi krokami :)


Składniki:
Na  naleśniki: szklanka mąki, poszatkowany koper i szczypior, odrobina mleka i woda gazowana, oczywiście sól i pieprz

Na farsz: jedna pierś z kurczaka, pół sałaty, pomidor, 3 łyżki koncentratu pomidorowego, sól, pieprz i tymianek

Na sos: 3 łyżki majonezu, kilka łyżeczek chrzanu i tymianek.

Ze składników na ciasto wyszło ciasto :), powinno być lejące, nie za gęste - wtedy naleśniki nie rwą się i są cieniutkie. Usmażone czekały na farsz.
Kurczaka pokroiłam w małe kawałki i usmażyłam, dodałam koncentrat. Teraz zajęłam się zieleniną - umytą sałatkę porwałam, a pomidora pokroiłam, dość drobno. Wszystko zawijałam w naleśniki i polewałam sosikiem - mega pychotka.

Komentarze