Sałatka makaronowa, czyli śmietnik

Wpadłam do domu wygłodniała i zaczęłam buszować w lodówce, znalazłam kilka produktów, z których wyczarowałam szybką sałatkę. Byla smaczna i ciepła, lubię takie.
Podam wszystkie użyte przeze mnie mnie składniki, ale nie trzeba dodawać wszystkich - wystarczy wybrać te, które akurat są pod ręką.


Składniki:
3/4 szklanki makaronu w kształcie ryżu, 2 zwiędłe pomidory, jedno nieco czarnawe awokado, miękawa cukinia, ok.10 plasterków boczku, dwie garście młodego zwiędłego szpinaku, 3 suszone pomidory i i kilka czarnych oliwek, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, bazylia suszona i świeża, ziarna słonecznika, oliwa

Makaron ugotowałam, usmażyłam boczek i cukinię pokrojoną w plastry, warzywa umyłam i pokroiłam. Wszystko wrzuciłam do miski, dodałam sosik z czosnku, oliwy, soli, pieprzu i suszonego ziela. Wymieszałam i posypałam uprażonym, na patelni po smażeniu, słonecznikiem. Pyszności.
Dzięki temu nic nie zmarnowałam i mogę iść po nowe zapasy. Lubię zakupowywać warzywka.

Komentarze