Kasza jęczmienna ze szpinakiem i pomidorami


Klasyczne resztkowe danie - no prócz koziego twarogu - wymieszałam, to co miałam na podorędziu. I muszę przyznać, że sama byłam zaskoczona tym połączeniem - pozytywnie oczywiście.

Składniki:
1/3 szklanki ugotowanej kaszy jęczmiennej, była wymieszana z koperkiem - może być makaron albo i ryż, dwie garście świeżego szpinaku, pół pomidora pokrojonego na kawałki, 3 pomidory suszone,  także pokrojone na kawałki, ok. 2 łyżek koziego twarogi i jedna śmietany, sól, pieprz, ząbek czosnku i dużo świeżej bazylii

Podsmażyłam czosnek, dodałam szpinak, chwilę poddusiłam. Dodałam pomidory, kaszę i porządnie posoliłam i popieprzyłam. Po minucie przełożyłam na talerz i położyłam 3 łyżki twarogu wymieszanego ze śmietaną, a całość posypałam bazylią.

Komentarze