Makaron z warzywami (cukinia, papryka, pomidor) w 15 minut!

Ach, o tej porze roku, gdy mam na podorędziu wiele warzyw, obiady robię o tak. Pstrykam palcami, szatkuje coś, wrzucam na patelnię, do gara, nawet nie myślę, jak połączyć smaki - i zawsze wychodzi! Zawsze! Choć w sumie to pewnie zasługa odpowiednich wyborów, bo na bazarku zawsze kupuję papryki w ogromnych ilościach, cukinie i pomidory też. A zioła świeże? Mam na balkonie i parapecie w kuchni, to ponoć jeden z objawów starości, co jakiś czas temu zakomunikowała Strawberries from Poland. :)


Pięknie się prezentuje, a to takie proste i szybkie.

Składniki dla dwóch osób:
Pół opakowania makaronu penne, pół cukinii, 1/3 papryki (wybrałam żółtą), pomidor (wybrałam malinowy, bo troszkę się pomarszczył), 2 ząbki czosnku, pół cebuli (miałam cukrową), sól, pieprz, tymianek suszony i świeży.

W czasie gotowania makaronu zajęłam się warzywami, podsmażyłam cebulę i czosnek, dodałam pokrojoną w paseczki paprykę, po 5 minutach cukinię, a potem pomidora. Doprawiłam do smaku. Odcedzony makaron wymieszałam z warzywami i posypałam wszystko świeżym tymiankiem, ale on pachniał. Niebo! Danie można zjeść z kozim serem, idealnie się z nim komponuje.

Komentarze