Zapiekanka ziemniaczana z kotletami mielonymi, chrzanem i mandarynkami



To danie mnie zauroczyło, zwłaszcza że składową były kotlety mielone od mamy. Musiałam coś z nich wykombinować, gdyż były przesolone - sory mamo, ale czasami ci się zdarza. :) Ale bywają także dania, którymi mnie wręcz zaskakujesz, jak było ostatnio z karkówką pieczoną w pieczarkach i wiśniach.


Składniki:
4 podgotowane ziemniaki, 4 kotlety, dwie mandarynki, dwie łyżki chrzanu i śmietany, sól, pieprz

Ziemniaki pokroiłam na plasterki, ułożyłam na dnie naczynia, które wcześniej wysmarowałam olejem. Na nich ułożyłam pokrojone kotleciki, wysmarowałam je mieszanką śmietany i chrzanu z dodatkiem soli i pieprzu. Na wszystko położyłam cząstki mandarynki, która fenomenalnie dosmaczyły całość. Wierzch można posypać odrobiną żółtego sera, ale nie trzeba.


Komentarze