Zielono mi - sałata, gruszka, ogórek, mięta

Pomysł nań przyszedł mi do głowy, gdy musiałam przygotować kilka przepisów na imprezę kulinarną, w której będę brała udział jutro. :)
Chciałam, żeby składniki były w jednym kolorze i, żeby wszystko było orzeźwiające - wtedy jeszcze panowały upały. I jak wymyśliłam, tak zrobiłam, i jedząc, się zachwyciłam!

Składniki:
pół sałaty lodowej, ogórek, gruszka, kilka garstek listków mięty, 4 łyżki pestek dyni, 3 łyżki oliw, odrobina soli i pieprzu

Sałatę porwałam, dość drobno, dodałam pokrojonego ogórka i gruszkę, posypałam pestkami i dodałam resztę składników, w tym także pokrojonymi listkami mięty.  One i gruszka zbudowały całą kompozycję.

Sałatkę można dodatkowo wzbogacić makaronem ryżowym albo takim farszem napakować papier ryżowy i zrobić spring rollsy, które za mną chodzą...

Komentarze