Ciastka gryczne na miodzie

Ogólnie nie jestem fanką miodu (po nim gra mi w jelitach), ale są takie pory roku, gdy muszę go jeść, no muszę i już. Zagadka rozwiązana? Tak – teraz jest ten czas. Potrzebuję cukru, węgli, mocy!
I sobie zrobiłam ciasteczka miodowe, ale na mące gryczanej i otrębach żeby było ciut zdrowiej.

Składniki:
3 łyżki otrębów gryczanych, szklanka mąki gryczanej, pół szklanki mąki z konopi, 5 łyżek miodu (może być skrystalizowany), 50 g masła, ciut soli

Masło z miodem umieściłam w misce, ją położyłam na garnku z gotującą się wodą, by wszystko zmiękło i się połączyło. Następnie, już na blacie, dosypałam suche składniki i zagniotłam masę. Kleiłam ciastka i układałam na blasze z papierem do pieczenia. Piekłam 10 minut w 180 st. C.
W naszym domu tylko ja się nimi zajadam, czyli są bardzo fit. :)

Komentarze