Two beans corn chilli

Zupa gęsta, pikantna, sycącą i można jeść ją na kilka sposobów.
Pierwszego dnia z kleksem śmietanowym, drugiego jako sos do ryżu, naleśników, makaronu, a resztę - zwyczajnie można wylizać. Ot.



Składniki:
pół kilograma mięsa mielonego, najlepiej wieprzowego, puszka czerwonej fasoli i białej, puszka kukurydzy, koncentrat pomidorowy, puszka pokrojonych pomidorów, cebula, 3-5 ząbków czosnku, sól i pieprz, przyprawy, które chcecie
ewentualnie nać pietruszki do posypania




Cebulę zeszkliłam, wrzuciłam do dużego gara, mięso podsmażyłam i także wrzuciłam do gara, potem dorzuciłam do niego resztę składników i dolałam 2 szklanki wody. Wszystko się gotowało z 30 minut, potem dodałam czosnek wyciśnięty przez praskę i przyprawiłam do smaku. Na koniec zrobiłam wspominanego kleksa:)
Fasole i kukurydzę zazwyczaj przepłukuje pod woda, nie lubię tych sztucznych mazi, w których są zanurzone. 

Wyszło tego bardzo dużo, w pięć osób szamaliśmy na obiad, a potem jeszcze zabieraliśmy do pracy z ryżem, a co niektórzy z pieczywem.

Komentarze